Zaterdag 1 augustus- wandeldag 9

1 augustus 2020 - Laren, Nederland

Deze ochtend een rijkelijk ontbijt gekregen, ik kon ook een lunchpakket maken.

20200801_080409

Greet en Ben zijn terug vertrokken, hun bezoek was leuk.
Om 8u45 ben ik vertrokken. De zon was er nog niet, het was wel wat benauwd, maar niet zo warm als gisteren. Na 5' was ik het dorp Hellendoorn uit en vanaf toen 15 km door bos- en heidegebied, geen huis gezien en heel weinig volk onderweg. Weer een prachtig stuk natuur.

20200801_09353420200801_11155120200801_095713

Op de middag kwam ik in het dorpje Holten, daar heb ik mezelf op een ijsje getrakteerd. Daar sprak een jong koppel me aan, we hadden een fijne babbel over mijn tocht en hun reizen. Zij waren al 2 maanden in Zuid-Amerika op fietsreis toen corona uitbrak. Na 2 maanden vastgezeten te hebben, zijn ze nu terug en smeden ze nieuwe plannen.
@het fietserskoppel: ik vergat jullie polarsteps-adres te vragen. Moesten jullie dit lezen, zet dat adres gerust in een reactie. Dan ga ik jullie ook volgen want het was een leuk en spontaan gesprek!

In de namiddag werd het warmer, kwam de zon er soms door. Toen terug een meer landelijk karakter, een stuk asfalt tussen de velden, een pad langs het water.

20200801_14055820200801_15000820200801_145651

Dit is mijn hutje voor vanavond, weer iets tof en origineel!

20200801_16263820200801_16053320200801_160825

De sanitaire blok ligt op 30 meter.
Enige minpunt is dat hierachter een drukke baan ligt, dus wel wat lawaai.
Maar, ik ga ervan genieten, leuk om buiten te kunnen zitten.

Straks wordt er avondeten gebracht, een kip-kersentaart. Morgen kan ik om 7u30 ontbijt krijgen. Ik wil op tijd vertrekken want het wordt een lange tocht van bijna 30 km tot aan een camping.

1. Mieke:
    1 augustus 2020
    Amaai Leen, weer een leuke en gevarieerde wandeldag... en weer tochtgenoten ontmoet.. zo zie je maar... waar een tocht leiden kan...
    Morgen een lange wandeling blijkbaar. Veel succes!
  2. Jan Taildeman:
    1 augustus 2020
    Hi Leen, ff aan binge- lezen gedaan van je wandelverhalen. Toch altijd leuk om te lezen. Het doet me ook dromen om ooit eens een wandelvakantie zoals jij te ondernemen. De ontmoetingen met de mensen, de verblijven,.... . Veel succes nog!
  3. Katrien:
    1 augustus 2020
    Hey zus, super om je wandelervaringen van de voorbije week te lezen. Veel natuur, fijne ontmoetingen en verrassende locaties; fantastisch dat dat niet zo heel ver van huis kan. Heel veel liefs van ons 5jes x
  4. Sigrid:
    2 augustus 2020
    Wat doe je op een zondagochtend als je net wakker bent? Jouw verhalen even bijlezen!😉 Leuk en vlot geschreven, mooie natuur, grappige huisjes, leuke ontmoetingen... Wat wil een mens meer. Het spreekt inderdaad allemaal tot de verbeelding om zelf ook eens zo een tocht te ondernemen. Ik denk dat je een inspiratiebron voor velen bent. Ook al zal je zelf wat ontkennen 😉. Blijf er van genieten!
  5. Robin:
    2 augustus 2020
    Hey Leen,

Leuk om te lezen en hele leuke blog, we zijn benieuwd naar volgende tochten.
    Ons polarsteps heet: wijgaanfietsen
    En instagram: wijgaanfietsen

Beide hetzelfde lekker makkelijk!

Succes en veel plezier!

Groetjes Celien & Robin
  6. Daniel:
    4 augustus 2020
    Potverdikke zeg, wat een uitzichten toch alweer! ...ben je zéker dat je niet het hele Pieterpad gaat wandelen? :-)
    Blijven genieten hé...
    En ik wil ook zo'n "achthoeker" in mijn tuin, schitterend!