Dinsdag 28 juli - wandeldag 5

28 juli 2020 - Sleen, Nederland

Dit is het uitzicht dat ik nu heb vanop mijn caravan-terrasje.

20200728_164045

Vannacht heeft het weer hard geregend, maar vanochtend blauwe hemel met wat wolken en zon. Om 8u30 gaan ontbijten in de kantine van de camping. Ik mocht ook lunchpakket smeren.

Vandaag ging de tocht grotendeels door het bos, door grote lanen. Het eerste 1,5u kwam ik niemand tegen. Daarna wel een 5-tal koppels, je ziet elkaar dan een paar keer als iemand pauzeert, je steekt terug voorbij,... Eén keer een paar honderd meter verkeerd gelopen, een lange laan en een bordje gemist, mijn eigen fout. De route staat heel goed aangegeven.
Tot net na de middag was er veel zon, dan een 2-tal uurtjes bewolkt met veel wind. Daarna terug zon en nu zelfs geen wolken en volle zon. Zalig weer dus, ook ideaal wandelweer.
De route was iets minder afwisselend omdat het bijna altijd bos was, maar zeker mooi. De laatste 4 km ook terug meer 'open' gewandeld. In totaal kom ik op 25 km.

20200728_09123220200728_10162120200728_10182820200728_10315320200728_12150820200728_150559

Omdat er op de camping geen restaurant is, ben ik in het dorp naar de Albert Heijn geweest. Een dorp van niks en dan een Heijn, maar wel gemakkelijk voor mij. Ik zette mijn mondmaskers op, ontsmette eerst mijn handen buiten aan de ontsmetter. Ik was de enige die dat deed en die een mondmasker droeg. Het blijft raar dat ze er hier zo laks mee omgaan. Ik kocht een maaltijdsalade en wat fruit.

Ik zit op een kleine camping, maar zo tof! Dit is mijn caravan 😊, echt geweldig!

20200728_16114720200728_16122120200728_161241

Ik heb eerst een handwasje gedaan. Ik heb zelfs mijn eigen wasrekje, kussens voor de ligstoel.
Omdat het heel mooi weer is, ga ik nog genieten van het zonnetje, zalige plek hier.

Morgen is het de langste tocht, 30 km. Ik ga iets voor 8u vertrekken en dan in het dorp bij de bakker passeren voor ontbijt en lunchpakket. Ik logeer morgen terug bij mensen thuis, ze voorzien ook een avondmaal.

1. Greet VE:
    28 juli 2020
    Wat een fantastische slaapplek! Lekker kleurrijk. Dat wordt een zalige nacht. ;)
  2. Inge:
    29 juli 2020
    Leentje die de weg kwijt is? Waar gaan we dat schrijven? Zat je met je hoofd in de wolken? Of kwam het door het psychedelisch Caravannetje? Zo leuk, dat kunnen de Nederlanders goed. Fijne tocht vandaag, wordt lang ;-) x
  3. Paul Robyn:
    29 juli 2020
    Amaai Leen, je gaat er weer flink tegenaan deze editie en ook mooie natuur. Geniet er maar van zolang er nog niet op Antwerpenaars mag gejaagd worden. Hopelijk weten de "Pietermannen" ook dat er niet mag geschoten worden op Sinjoren. Hier is aangekondigd dat vrijdag een bloedhete dag zou worden, elk uur een ijsje is dan niks overdreven.
    Groetjes; Paul
  4. De ren-pelgrim:
    29 juli 2020
    Wat een mooie plek weer! Je gaat goed, ik lees met plezier je verhalen en ben blij dat je er plezier in hebt. :-)
  5. Daniel:
    29 juli 2020
    Leen, nu je die roze Senseo op foto hebt gezet is het glashelder: jij moet voor Flow (of Happinez) beginnen schrijven! Laat ze maar blijven komen, die fijne verslagjes met inspirerende foto's! 👍