Woensdag 24 07 - reisdag

24 juli 2019 - Sundsvall, Zweden

Mijn reisdag is heel vlot verlopen. Ik ben thuis om 6u30 vertrokken, de trein naar Zaventem genomen. Mijn vlucht was om 10u, die had wel een vertraging van 50'. Wegens de hitte-code moest het bagage-personeel meer rustpauzes krijgen. Maar uiteindelijk is de vlucht naar Stockholm Bromma vlot verlopen. Van daaruit met de luchthaven-bus naar centrum Stockholm. Daar moest ik om 14u20 de highspeed trein naar Sundsvall nemen, daarvoor had ik gereserveerd. Chique trein, proper, veel beenruimte, een aangename rit van 3u30. De uitzichten vanop de trein voorspellen al veel goeds. Groen, groen, groen. Oneindig veel bossen en meren. Ik kon wat lezen, slapen en genieten van de uitzichten.

Straks ga ik nog even het stadje in, de beentjes nog even los gooien voor mijn vertrek morgen. Ik neem morgenvroeg de bus naar Selanger, 8 km hier vandaan, daar is het officiële beginpunt van de route.

De temperatuur voor de volgende dagen schommelt rond de 27 graden. Gelukkig loop ik veel door de bossen en zullen de meren ook wel voor verfrissing zorgen.

Bedankt ook allemaal voor de fijne berichtjes die ik al ontving!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jan Hulselmans:
    24 juli 2019
    Top! Geniet ervan en doe dat goed!!
  2. Isabelle:
    24 juli 2019
    Dat is al een goed begin! Leuk ook met de trein. Succes morgen!
  3. Mieke:
    24 juli 2019
    Hihi, goed voorbereide Leen, een goede start morgen... succes met jouw gedurfde tocht!
  4. Griet:
    Zalig die blog!!
  5. Christel:
    24 juli 2019
    Fijn dat de reis goed verlopen is! Morgen dan de echte start, genieten maar!
  6. Griet:
    27°, da's wel wat friskes 🙂 Blij dat je goed bent toegekomen. Succes morgen! X
  7. Sigrid:
    24 juli 2019
    Binnen 2 weken moet ik al niet vragen hoe jouw tocht is geweest... Dan ben ik helemaal bijgelezen! 🙃
    Tot dan! Ik kijk er naar uit!
  8. Annelies:
    25 juli 2019
    Ik ben hier van de weeromstuit ook aan de voorbereidingen begonnen, zelfde vlucht, zelfde uren maar 17 dagen later. Wat ga je lang weg! Goed begonnen. Leuk om te volgen. Ik moet nog even de weg naar hier leren respecteren in plaats van What's app in de gaten te houden maar bij dezen zijn we ook zover.